KÖRSLAGET

Jag fullkomligt älskar allt vad musiktävling heter.
Så Ska Det Låta, Singing Bee, Doobidoo, Sing-A-Long och Körslaget.
Och så i lördags packade jag och min kära man in oss i bilen och styrde kosan mot vår stora huvudstad. Två utav våra tre barn körde vi över till mormor och morfar och den tredje sov över hos en kompis. Tidigare i veckan hade jag fått två biljetter till live-inspelningen till Körslaget. Satt i bilen på väg ner med stora förväntningar medan stackars Patrik bara följer med. Han tycker om musik men inte själva tävlandet i sig men så ställer han upp för sin fru(gulligt eller hur)? Puss på dig.
Och så var vi framme en halvtimme för tidigt men redan då var det en ganska så lång kö. Äntligen började dom släppa in oss för att ta av jackorna och så ännu mer väntande innan vi fick komma in och sätta oss. Uppe på läktaren satt vi körvis och av någon anledning hamnade vi på Boråskörens sida.(Kan inte förstå varför)
Henrik Studiomannen börjar prata om hur vi ska vara Gry kommer ut och sen drar det igång. Jag säger bara det VILKET DRAG. Ojojoj Glad att vi åkte. Tack Patrik för att du följde med.







Jag hejade på Team Magnus här är dom



Patrik höll på Team Hanna


Nu blev det ju så att båda körerna gick vidare så vi åkte hem nöjda båda två.....

Ha det gott till vi hörs igen/Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0