Helg

Så var det fredag igen.....
Jag har varit hemma med Linus i två dagar nu för han har haft hög feber och hosta. Det blir lite tråkigt att bara sitta hemma och inte göra någonting. Började därför dagen idag med att ta tag i golven med först damsugaren och sedan skurhinken. Inte så kul men man måste ju valsa runt med dessa kavaljerer ibland. 
Efter det fick jag ett ryck och började städa och möblera om i tvättstugan. Det blev riktigt bra är mycket nöjd......  :) 
Sedan var det dags att ta fram min nya brödbok. Och gissa vad?? Jag har gjort mitt första matbrödsbak. Det blev småfralla, kul var det.
Nu väntar ännu en kväll i soffan framför Let´s Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0