Trött

Sitter och tittar på Made In Sweden eller tittar och tittar jag slumrar mest hela tiden. Jag är såååå trött för igår var jag tvungen att ta vår son in till barnakuten. På idrotten igår fick han en boll på lillfingret så illa att jag trodde att han brutit fingret. Efter många timmar skickade läkaren oss till röntgen där fick vi sitta och vänta ytterligare eftersom det kom in en stor olycka som gick före oss. Efter några bilder var vi tillbaka på akuten där läkaren inte kunde se om det var en spricka eller inte. Fick därför i uppgift att ringa om en ny tid till röntgen på fredag för att se bättre om fingret är skadat. 
 Vill inte ha ett gipsat barn en gång till i USA. När vi var över till Florida sommaren 2006 hade Jenkan gips på en arm efter hopp på studsmattta. 
Ja ja vi får se vad läkaren säger på fredag.....
PS Börjar förresten få grymt med resfeber, bara tre dagar kvar.

Hade besök av två sötingar idag eller vad säger ni???


Hmmm vad ska jag hitta på nu?


Jag är inte sur jag bara tänker.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0