Sista dagen

Idag torsdag var det sista dagen här i Florida. 
I morse när vi vaknade regnade det så det blev ingen tur till stranden som vi hade sagt igår. Efter frukosten åkte jag, Patrik och barnen till en stor souveniraffär. Jag gick nog där inne i en timme. Barnen lessnade så dom gick ut och satte sig i bilen. När jag kom ut till bilen igen hade solen kommit fram. Sen åkte vi hem och delade på oss. Pojkarna för sig och flickorna för sig. Vi flickor åkte till närmsta köpcentrum för att ta oss en sista titt. Jag fastnade vid ett stånd med hudkrämer. Naturligtvis fick hon ner mig på stolen och jag fick testa olika krämer.
Jag hade fått handkräm och en kräm till naglarna i julklapp av svärmor så jag visste att det var bra. Så jag lät henne visa mig dom olika krämerna. Jag kom därifrån med en påse efter att hon gett oss ett bra pris. Tack snälla svärmor för påsen med gottesaker ska använda dom med omsorg. 
  Efter shoppingturen var det dags att förbereda maten. Vi skulle grilla den sista kvällen här hade vi sagt. Patrik hade köpt köttbitar stora som stekpannor. Middag med grillat, klyftpotatis, bearnaisesås och majskolvar mums mums......
Sedan var det bara packning av väskorna kvar. Vi hade handlat lite mycket så vi var tvugna att låna en resväska för att inte få övervikt.
Längtar hem till mamma och pappa nu men önskar jag kunde ta med mig lite värme hem. Åka från 25 plusgrader och komma hem till 5 minusgrader låter inte kul.   

Kommentarer
Postat av: Andreas

-5 det är snarare -10 nu.....

2009-02-20 @ 08:40:51
Postat av: mamma och pappa.

Det är tur ni kommer hem nu för nu längtar vi också.

10 grader kallt och mycke snö och mer ska det bli i helgen.

men soligt och fint är det här också

Hoppas hemresan går bättre än dit.

Kramar.

2009-02-20 @ 10:13:33
Postat av: Patrik

Du var 2 timmar i krimskrams affären inte bara en timme.

2009-02-23 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0