Lata dagar

Idag skickade vi iväg Patrik med svärmor och svärfar för att köpa en bil. Efter mycket om och men får dom köpa bil här. Det var mycket prat igår med olika försäkringsbolag som sa att man måste ha ett Florida-körkort för att köpa bil och köra här. Fick sedan tag på rätt person som sa att man inte behöver detta. 
Vi bestämde därför på morgonen att dom skulle åka iväg och leta bil. Jag och barnen stannade hemma för att göra deras letande så smidigt som möjligt.
Efter frukosten stack jag och barnen iväg till närmaste köpcentrum och strosade. Vi hittade en stor affär med bara crocs. Tänk dig crocs i alla möjliga färger och modeller allt från fodrade, små ballerinas till högklackade. 
Den blå är Linus och den rosa är min. Fina va?
  
Naturligtvis när vi är i Disneys hemland måste det vara Mickeys huvud i stället för runda hål i skon.
Robin köpte ett par turkosa och Jennifer ett par rosa så klart. Robin hittade också en jättefin ryggsäck som han ska ha till skolan. Jag har inte sett det hemma i Sverige så det var extra kul tycker jag.
Efter shoppingen åkte vi hem en stund och vilade för att sedan ta bilen till McDonalds för lite lunch.

Väntar nu med spänning på att dom andra ska komma hem med bilen dom köpte. Det är en mörkröd Dodge Durango årsmodell 08. Den såg jättefin ut på bilden som dom mms-ade över till mig. Jag lägger in en bild i morgon.

Kram till alla där hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0