Hemma igen


Sitter hemma i fåtöljen efter första jobbdagen sedan vi kom hem. Kallt så in i vassen tårna är som isbitar. Eller är det bara jag som längtar tillbaka till värmen kanske.......
Vi kom hem i lördags förmiddag efter hela natten på planet och sedan var det bara att försöka hålla sig vaken för att komma in i tids-zonen här hemma. Det var inte det lättaste kan jag säga. På lördag kvällen när vi kröp i säng hade vi varit uppe i ca 32 timmar. Barnen somnade i soffan på eftermiddagen men jag tvingade mig att vara vaken så länge som möjligt. Tur att det var melodifestivalen på tv så jag kunde hålla mig sysselsatt. Söndagen gick i långsam takt. Vi sov till kl ett på eftermiddagen och sen kunde vi inte somna på kvällen i stället. Jennifer somnade tidigt men sen vaknade hon kl 11 och var hungrig och det var ju inte så konstigt för då var det ju middagstid för oss i USA. Sen kunde hon inte somna förrän vid två på natten. Första skoldagen gick bra för alla tre och det var ju skönt. 
Här kommer dom sista bilderna från flygplatsen i Orlando.


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0