Grattis Fredrik

Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år.........
Idag fyller min lillebror 33 år och jag är inte hemma och grattar dig snyft......
Men jag ska ringa i alla fall och så får du vänta dig något när vi kommer hem, kanske från USA om du är snäll vill säga.
Hoppas att du får en lugn dag och hälsa alla jag känner så ses vi snart.

Ps Jag skickade ett sms till Emil om att du ska spara ihop pengar så att ni kan följa med hit någon gång.

Stilig va??
KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM KRAM
JAG SKULLE SKRIVA 33 KRAMAR MEN DET BLEV FÖR JOBBIGT

Kommentarer
Postat av: fredrik

Tackar tackar!!!

2009-02-18 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0