Hello Sweden

Nu har vi äntligen kommit fram till huset som vi ska bo i dom kommande 21 dagarna. Det blev en jobbig dag igår och när vi äntligen kröp ner i sängen hade vi varit vakna i 25 timmar. Flygresan gick jättebra, barnen var så duktiga. Det var lite jobbigt att vänta på flygplatsen i Chicago ca 6 timmar men det gick bra. Vi hade ju inte fått platser bredvid varandra på flyget heller men det ordnade jag så vi fick sitta tillsammans. Allt går att lösa bara man vill och är envis. Just nu sitter jag och väntar på att lunchen ska bli färdig så vi kan åka ut med bilen en sväng till. Vi har varit ut och handlat lite mat men nu ska vi till närmaste shoppingcentrat. Just för tillfället är det 22 grader varmt och lite molningt. Om det blir molnfritt någon dag så tror jag att det kommer att bli varmare. Men det är toppen med 22 grader också så jag ska inte klaga. Jag har ju hört att ni har 10 minus där hemma.
Vi börjar resan på Arlanda sen vidare till Chicago flygplats. Sen har vi första turen med bilen.



         



Mc Donalds-middag på Chicago flygplats


Lite vila efter många timmar


Prata på Skype med mormor

    

 


Granen stod pyntad och klar när vi kom. Till och med färdig med julklappar men dom öppnar vi inte förrän 25 december, det är då dom firar jul här.


Kommentarer
Postat av: mormor

man börjar redan längta efter er.

2009-12-17 @ 21:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0