Havet

Idag tog vi en tur till stugan. Vi hade bestämt i morse att vi skulle ta det lugnt hela dagen eftersom Linus och Jennifer tog sin andra spruta igår. Men mitt på dagen var vi alla i upplösningstillstånd. Vi sprang på varandra och var allmänt uttråkade. Efter en snabb överläggning tog vi bilen och stack norrut. Vi stannade halvvägs och handlade med oss korv och bröd. När vi kom upp gick vi ner till hamnen det första vi gjorde. Vi ville traska runt en sväng innan det blev mörkt. När det var avklarat startade killarna grillen och jag fixade lite inne. Jag hade tagit hem mattorna för tvättning som nu åkte tillbaka på golven. Det var länge sen jag mådde så bra som jag gjorde idag. Frisk luft och hela familjen samlad. Alla var på ett fantastiskt humör. Vi hade det jättemysigt.





    



Visst är stugan fin när den är blå-gul???





Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt ni har det ;)

2009-12-08 @ 10:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0