Frida Öhrn

Idag var det sista gången på kören för den här terminen. Varje termin bjuder Caroline in en känd artist och den här gången var det Frida Öhrn. Hon sjunger med gruppen Oh Laura. Då är det så här att vi repar en låt från artisten som vi sen sjunger för dennna. Vi sjöng Release Me. Först sjöng vi själva sen tillsammans med Frida. När det var slut var jag alldeles knäsvag. Det var en sån häftig känsla som jag inte upplevt förrut. (I alla fall inte i ett sådant här sammanhang) Frida kom verkligen för att sjunga bara för oss och dessutom tillsammans med oss. Lyckan i min "sångkarriär" är fullständig (haha). Nu väntar ett uppehåll över jul och nyår och sen drar det igång igen. Nu när jag äntligen lyckats ta mig i kragen och åkt dit kommer jag inte att lämna det här äventyret i första hand. Det kanske låter som jag vunnit en miljon på lotteri men det känns verkligen så. Mitt liv är fulländat. Vad kan man mer begära.......tre friska barn, en fantastisk man och jag får göra något som jag tycker om. Sen kanske det inte låter så bra varje gång men det är ju det som är grejen med Carolines kör ALLA KAN VARA MED. Jag ser redan fram emot vår konsert i maj i Berwaldhallen.






Så här härligt galen kan Caroline se ut när vi sjunger. Hon studsar och hoppar och är allmänt vild. I like it.....


Kommentarer
Postat av: mamma

Njut av din lycka gumman,det är du värd.

2009-12-10 @ 23:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0