Lördag 19 december

Idag är det lördag och vi har varit inne i Jacksonville och shoppat. Det skulle vi inte ha gjort för det vara mycket folk i rörelse. Kan det vara för att det är jul snart eller...??? Vi åkte till ett shoppingcentrum som heter S:t Johns Town Center. Det är hur stort som helst så man åker med bil mellan affärerna. Vi har bland annat varit in på Old Navy. Jag tycker inte det är något speciellt men Jennifer hittade ett par jeans och en huvtröja. När vi var klara där åkte vi till West Marine. Det är en affär som bara har fiskegrejer och saker som hör sjön till. Så jag fick slita ut grabbarna därifrån. Sen letade vi upp Hobby Lobby. Det är en affär som svärfar kallar skitaffär men jag tycker den är rolig att gå i. Jennifer och jag handlade lite nyheter till pärlsamlingen. Medan vi åkte runt och handlade letade sig solen fram. Det blev blått på himlen och värmen kom med en gång. Några stopp till blev det innan vi åt lunch på Mc Donalds.
När vi sen kom hem tjuvstartade vi med julklapparna....jag vet fuskigt eller hur???? Men har man semester så har man. Vi har inte öppnat alla. Vi valde dom med dollar i. Så nu kan vi shoppa ännu mera.
I morgon har vi planer på att åka söderut. Vi ska ta sikte mot Orlando. Vi får väl se om jag kan ta med datan annars har jag mycket att uppadatera när vi kommer tillbaka.


    

Lägg märke till att det är en tjej på skylten

    

    


 

Fina bilen på garageuppfarten 


Kommentarer
Postat av: mormor

dom förstår att det är tjejerna som shoppar.

2009-12-20 @ 08:07:08
Postat av: ingrid kristina

HOPPAS DOLLARNA HAMNAR UNDER GRANEN SOM PAKET, DÅ TÄNKER JAG FRÄMST PÅ PATRIK OCH LINUS.

2009-12-20 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0