Charlie

I lördags morse klockan kvart över åtta var det samling för Linus. Han skulle spela innebandy, en hemma match mot Livets Ord. Det är inte kul att behöva gå upp så tidigt en lördag speciellt efter fredagens äventyr då det blev sent. Det började bra och var en hård strid men sen fick bortalaget in några turmål så det slutade med 3-5. Våra killar skötte sig bra och gjorde en bra match. Nu blir det inte någon mer match för Linus förrän i januari. Vi åker ju bort om det är någon som missat det.
Efter matchen var jag och Jennifer och hälsade på en häst som heter Charlie. Jag har funderat ett tag på att fota en häst eller så skulle jag vilja fånga kossor på kameran. Det blev en häst som första modell och det gick väl si så där. Han fick lite hö när vi var där och ville så klart äta. Men några bilder tycker jag blev fina. Varför det blev en häst vet jag inte för ärligt talat är jag livrädd för dom. Hästar är ju så himla stora djur. Men jag vågade mig i alla fall in till hagen och kom ganska nära. Jag hade ju mitt skydd bakom kameran.....





Vilken är bäst....färg eller svart-vit???




Kommentarer
Postat av: mamma

Nu får du väl börja foto din egna häst TELDAR PAPER som är en stor mörkbrun hingst.

det ska väl bli kul?

hästen i färg är best.

2009-12-14 @ 15:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0