090825

Jag vill börja med att tacka för alla grattisinlägg som kommit in på min födelsedag. Ikväll hade jag besök av mamma, pappa, svärmor och svärfar. Jag hade köpt en tårta som vi smaskade i oss. I morse fick jag paket av familjen och det var ett bildredigeringsprogram som heter Photoshop Elements 7. (Det stod på min önskelista) Det är ett MYCKET billigare alternativ till "riktiga" Photoshop. Om man ska hålla på med foto på fritidsnivå som jag gör är det ett jättebra program.  Elements 7 ca 1200 kr och Photoshop ca 8000 kr. Då är det inte svårt att välja. Jag hade som mål idag att göra en bild svartvit med en del som var färgad. Fick sitta med det ett tag men blev sen jättenöjd med resultatet.
Here it comes......


Kommentarer
Postat av: mamma

det blev jättefint, du måste göra något av din kunnskap

2009-08-26 @ 08:05:01
Postat av: Jenny

Underbart vackert!

2009-08-26 @ 10:56:59
Postat av: Bruden

Hur ska jag kunna sno denna bilden om det står veronica rakt över!!!!!!!! Inte schysst om du har så där fina bilder på mig så vill ju jag oxå ha dem!!!!!!!

2009-08-26 @ 16:18:20
Postat av: ingrid kristina

vilken reaktion från bruden....

2009-08-28 @ 10:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0