090821

Jag har inte mått så bra senaste dagarna. Har varit orolig i magen utan resultat och yr och såååå trött. På nätterna har jag haft svårt att somna jag har legat vaken till både två och tre på natten. Vet inte om det är spänning angående skolstarten för barnen. Men nu har dom gått i skolan en vecka och det går ju bra för alla tre. Det är ju lite skillnad att bli ensam hela dagarna när jag varit van vid att ha alla barnen hemma. Det är skönt att vara ensam ibland men så längtar jag  efter dom i alla fall. Har börjat fundera på att ta tag i jobbsituationen också. Men det är trögt. Speciellt efter en dag som idag då jag träffade Sabina på stan och strosade omkring. Ska undersöka möjligheterna inom foto kanske af kan hjälpa mig.
Nu ska jag börja packa för vi åker till stugan idag när Patrik slutar. I morgon väntar vi massa besök, vi har bestämt att vi ska fira mig i morgon i stället för tisdag när det är min riktiga födelsedag. Det är kul att så många är villiga att åka till stugan och hälsa på.  

Nu måste jag sätta fart men hälsar alla välkomna i morgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0