090811

Idag har jag gått omkring i mysbyxor hela dagen. Det vi kom fram till i morse var att vi skulle vara hemma hela dagen. Det är skönt att ha en dag då man bara tar det lugnt. På eftermiddagen dök Fredrik och barnen upp. Med sig hade dom mamma. Mamma hade åkt tåg med Emil för första gången i hans liv sen hade dom mött upp Fredrik i stan. Fikasugna som dom var kom dom ut tlll oss en stund. Efter fikat hamnade både Fredrik och Emil under saxen. Emil hade lite myror i brallan så jag hoppas att det inte blev allt för hackigt. Är man tre år så är man och då är det inte lätt att sitta still även om faster önskar det. Gullunge där.
Jag har upptäkt att jag blivit helt fast vid att läsa andras bloggar det är kul att se vad andra har för sig och så kan jag få uppslag till nya foton. Min önskan just nu är att få ett jobb som innehåller foto. Jag skulle inte kunna tänka mig stå i en studio hela dagarna jag vill röra på mig. Men jag tror att det är svårt att slå sig in i den branchen.
Vi får väl se alla måste få ha en dröm......


Kommentarer
Postat av: Emma

De blev så fina så i håret - båda två!

2009-08-12 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0