Strandsatta

Vaknade med ett ryck vid åtta utav att Patrik kom in och sa att bilen inte startar. Igår frågade han om vi skulle åka två bilar upp till stugan ifall jag ville ha en bil medan han var och jobbade. Jag tyckte det var onödigt för jag hade handlat allt som skulle handlas till kalaset så jag skulle inte behöva en bil den tiden som Patrik jobbade. Tänk om man kan förutse framtiden då skulle det varit bra med två bilar idag. Soppapumpen ville inte starta. Patrik har tänkt byta ut den länge för den har låtit konstigt men det är sånt man inte kan veta. Det dumma är att Patrik skulle jobba idag men nu fick hans bror rycka ut i stället. Så nu väntar två helger med jobb för Patriks del.

Det lokaliserade felet

Här uppe har vi regn så vi får spendera dagen inne. Det ska grejas lite och så ska det förberedas innan gästerna kommer. Ser fram emot lite besök men vet inte riktigt hur vi ska få plats inne nu när det regnar bara men allt ordnar sig bara man vill.

Kommentarer
Postat av: PZ

Vilken bil som strular när det ösregnar och jag ska jobba.

2009-08-22 @ 10:39:43
Postat av: mattias

byt bort saaben .

eller ta volvon nästa helg

tre lördagar vill jag nog inte jobba .

2009-08-22 @ 17:54:25
URL: http://www.bytbil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0