Lattemorsa

Var uppe med tuppen idag igen. Efter lite frukost skjutsade jag Jennifer till skolan. Både Robin och Linus cyklar till skolan så jag behöver inte bry mig om dom. Åkte hem igen och insåg att jag behöver köra några maskiner tvätt men igår tog det slut med tvättmedel så det var inte så lätt. Efter en stund vi frukostbordet igen ringde jag Sabina. Hon var hemma och jag var välkommen dit. Efter en rallytur över skogen var jag framme. Prat och prat. Vi diskuterade bland annat vår resa till Göteborg i november tågtider mm mm. Det känns så lyxigt att bara sitta och prata utan barnen som stojar runt fötterna. Nu var det så att vi drack inte latte men två koppar te fick jag i mig. Jag har alltid tyckt att det ser så lyxigt ut när man ser människor ute på kafféer som sitter med en kaffekopp framför sig och läser en bok. Jag har undrat om dom inte har någon familj eller något liv. Men för att få ro i själen måste man nog skaffa sig lite egentid och det gjorde jag idag.
Tack för fikat det var trevligt ses på fredag =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Med det tempot som du har i vanliga fall så behöver du lite egentid också för att orka med.

Så ha inte dåligt samvete för det.

2009-08-19 @ 13:48:51
Postat av: Sabina

God morgon alla glada! Tack själv! Alltid lika roligt att sitta och snacka en massa skit..ska bli gott med lite frulle på stan om några timmar. Ses snart!!

2009-08-21 @ 04:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0