Kalas

Efter att jag skrivit och suddat tre gånger nu ska jag fatta mig kort. Idag har vi haft kalas och det var trevligt att så många kom upp hit till vårat sommarparadis. Jag hade skurit och hackat grönsaker hela förmiddagen för att sen bjuda alla gäster på tacos. Det gick bra att få plats allihop fast vi var 18 st som skulle slå ner rumpan samtidigt. Saknade Fredrik med familj, barnen var sjuka och jag hoppas dom frisknar till snart så vi kan träffas. Jag fick presentkort som jag önskade mig så nu kan jag köpa ett stativ om jag vill vi får se vad det blir. Mamma och pappa har grävt fram ett stativ som dom hade till videokameran som jag har fått. Det är några detaljer som det stativet saknar så det kanske blir ett nytt i alla fall. Av mamma, pappa, mormor och farmor fick jag en digital foto ram. Har velat haft en sån länge men varit för snål för att köpa och nu behöver jag inte göra det.
Tack för att ni kom och tack för alla paket.



PS För alla nyfikna (Mattias) så startar gamle Saaben nu och går som ett skållat troll igen.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du fick igång fotoramen hoppas du får glädje av den kram.

2009-08-23 @ 08:39:58
Postat av: Sophie

Tack för maten det var mucket gott och trevligt!!

2009-08-26 @ 16:20:56
Postat av: Sophie

Aj då det skall vara mycket!!

2009-08-26 @ 16:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0