Helgen i stugan

I söndags var det dags att åter ta tag i panelen på huset. Jag kände mig riktigt pigg så Patrik fick hjälp av mig vilket inte har hänt på hela sommaren. Eller lite har jag målat och skruvat men inte så mycket som jag önskat att jag orkat hjälpa till. Mina jä....la armar har spökat för mig. Vi fick hem en nästan full kärra med gammalt virke igen. Vet inte hur mycket vi kört hem nu och eldat upp. Det kommer att bli så fint när allt är klart. Huset kommer att se ut att vara nytt. Jag passade även på att fylla upp vedförrådet inne för nu börjar det bli kyligt om kvällarna och då är det mysigt att tända en brasa. Vi fick ju hela vedboden fylld i höstas med ved från min morbror som flyttade från huset deras och han ville inte lämna veden till dom nya som köpte. Tusen tack.....







Kommentarer
Postat av: Anita

Vad fin er stuga blivit.

kram

2009-08-24 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0