Tisdag 4 augusti

Så har det gått några dagar igen. Här i stugan händer det inte mycket nytt. Vi målar, skruvar, hammrar och för ett himla liv här omkring. Skämt och sido så gör vi det som vi har gjort dom senaste gångerna som jag skriver här på min lilla blogg. Jag har inte jobbat på så hårt har mest åkt runt och skaffa dom saker som saknas, senast idag var det tigersågblad för att få ut fönstret i vårat sovrum. Det var ett tag sen vi köpte fönstren men har inte fått ihop det med hjälpen förrän nu. Det var min bror Fredrik som var här och visade sina kunskaper. Hans sambo jobbade så han packade in barnen i bilen och kom hit tillsammans med vår mamma som var med som barnvakt. 
TACK TACK för hjälpen. Det går så mycket fortare när det kommer någon som vet hur man gör utan att blinka. 
Till lunch gjorde jag i ordning en pastasallad med kyckling och fetaost. Barnen sprang omkring och var på sitt bästa humör hela dagen. Medan dom små var med oss var dom stora grabbarna ute till havs och fiskade. Det blev tyvärr inget bad som det var tänkt för det var för kallt på förmiddagen och sen var det för sent.

         


Så söt


Kusinerna


Glada fiskare

    

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Vilka fina bilder du har tagit av våra fem underbara barnbarn.

2009-08-08 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0