Fotojobb

Idag har jag haft besök här hemma. Det var svägerskan som kom förbi och ville få sina barn fotade. Man kan alltså säga att jag gjort ett fotojobb. Jiiipiiii jag har gjort ett jobb som någon har beställt. Det var kul men svettigt. Hoppas bara att bilderna blir till belåtenhet. Jag är ju trots allt inte en arbetande fotograf utan gör detta för att det är så himla kul. I julas gjorde jag en syskonfotografering på min bror Fredriks barn så jag visste att det inte skulle bli så lätt. Nu var det alltså Patriks brors barn. En nyfiken kille på drygt 3 år och så lillebror som är ca ett halv år. Dom här killarna har ju hamnat på min kameralins förrut men nu var det sitt-still-och-le-kort det handlade om. Både Jonathan och Jacob skötte sig exemplariskt och så länge bjuder jag på en svartvit bild som blev lyckad.


Kommentarer
Postat av: svägerskan

Åhhh vad fina de blev!!

2009-08-17 @ 20:11:54
Postat av: CE

Du är ju proffs det är skitfina kort du har hittat det rätta jobbet

2009-08-17 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0