Första skoldagen

Jag just kommit hem från att ha lämnat Jennifer på skolan. Första skoldagen i första klass. Jenkan var lite pirrig igår kväll och i morse ville hon inte att jag skulle lämna henne. Men när hon träffade kompisarna sa hon hej då. Vi föräldrar följde med in för att skriva lite papper sen skulle vi lämna barnen. Skruttan var glad och nöjd så det här kommer att gå alldeles lysande.
Robin som börjar sjuan har också varit på helspänn länge nu. Men i morse när han cyklade iväg så var han nöjd och det känns bra för mig. Han ska ju börja ny klass och på en ny skola men han slipper åka buss som jag var tvungen att göra när jag började sjuan.
Sen har vi vårat yrväder Linus som var nöjd med att få träffa alla kompisar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0