Städdag

Jag vet inte vad det är med mig och båtar. I höstas tappade telefonen jag hade då två knappar. På den här resan slutade jag höra vad folk sa som ringde till mig. Jag hade fått ny telefon i julklapp och nu är den sönder. I alla fall så var jag in till Elgiganten där telefonen är köpt och lämnade in den för reparation. Den skulle ta 10-15 arbetsdagar så jag blev inte så glad. Tur att jag har den gamla att plocka fram.
När jag sen kom hem fick jag för mig att jag skulle tvätta av bilen. Det har inte blivit ordentligt gjort sen före vintern. Sagt och gjort släpade jag fram vattenslangen och började tvätta. När utsidan var klar tog jag ut alla mattor och tänkte att jag skulle göra det riktigt fint för den stackars bilen. Damsugaren åkte fram och jag putsade instrumentbrädan och alla rutor.
Men som min pappa brukar säga: -Det hjälper inte hur mycket du gnider det är alla fall bara en SAAB. Önskar att det vore en X5:a som jag putsar på. Men drömma är ju tillåtet. När jag äntligen var klar med min bil fortsatte jag med Patriks Volvo. Men det var lika med den bilen. Det hjälpte inte hur mycket jag tvättade det blev ingen X5:a av den bilen heller.
Keep on dreaming..............

Kommentarer
Postat av: Eva Peva

Hej!

Ja jag vet inte alls vad det är för fel, den vägrar ge med sig helt enkelt... =(

Nej det har jag tyvärr ingen erfarenhet av.. =/

Men titta förbi du så får vi väl se vad jag kan göra.. Hoppas bara att jag är hemma.. ;D

kram

2009-04-22 @ 19:16:52
URL: http://jukladdigaredestobattre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0