Pysselkväll

Tänkte jag skulle skriva några rader innan jag går och lägger mig. Jenny var här och det var dags för lite skapartajm igen. Jag hade ju köpt en lite pärlor i Stockholm och nu var det dags att göra något av en del av dessa. Jag hade haft bilder i huvudet men nu när man vill ta fram dom är det svårt att välja vad man ska göra. I full koncentration kastade vi oss över påsarna. Det känns skönt att man har sällskap för då kan man byta tankar med varandra. 
-Ska jag göra så eller så vad tycker du??
Jenny totalt fokuserad på pärlor och tänger.
Jenny fick ihop tre armband och ett halsband alla var olika men passar även med varandra.  
Hela bordet fullt av pärlor mm mm...
Jag gjorde två halsband men visar bara ett för det andra är jag inte riktigt nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0