En helt vanlig tisdag

I fredags slutade jag tidigt eftersom jag öppnade. När vi kom hem hade jag och Jenkan tid till att baka pitabröd till tacosen. Dom blev supergoda. Sedan gick helgen över fortare än vi ropade - Äntligen helg!
I lördags var jag över till mamma för vi skulle åka och handla kläder. När jag åkte tänkte jag inte på att det var marknad halvvägs dit. Sträckan som i vanliga fall tar ca 12 minuter att åka tog en timme. Det var kö så långt ögat når.
På väg hem från affären stannade vi till hos Fredrik och hans familj. Plågade stackars Ida med kameran och som på beställning visade hon sina små risgryn.
           
 Äntligen fanns den där....Inspirationen till att göra ett nytt halsband. Det är hela tre veckor sedan Jenny var här och vi hade en pysselkväll. Efter det har det inte funnits tid eller lust att sätta sig med pärlorna. MEN IGÅR tog jag fram allt på köksbordet och visste precis vad jag skullle göra. Det är härligt när det lossnar och jag lyckades faktiskt skapa något.
Back on track.....som man säger.
    
Ikväll var vi över till Sabina med familj. Anton fyllde år den 8 april men vi har inte lyckats få ihop tid att gratta honom förrän idag. Grattis Anton i efterskott. Hoppas Björn Borg kallingarna blir bra.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Nu har jag hittat hit...... fint halsband.

2009-05-05 @ 14:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0