090405

En fullsmockad helg börjar närma sig sitt slut. I fredags jobbade vi sen bar det av till Patriks yngsta bror för årets första grillning. Det blev en sen och trevlig kväll med god mat. Jonathan var glad åt att det kom lekkamrater och var på sitt bästa humör. Lilla Jacob bara hängde med.

På lördagen kom min bror Fredrik hit med hans familj för att äta taco. Lilla Ida börjar bli stor nu och ville stå på egna ben. En månad till sen blir hon 1 år.  Emil hade som vanligt massa spring i benen. 

Vi hann även med en sväng till mamma och pappa där hittade vi dessa.

Mamma hade varit i Kista på hantverksmässa och köpt lite pärlor till mig. Tack så mycket mamma.

På söndagen lurade jag med mig Sophie dit och då blev det lite till. Tack för sällskapet det var trevligt.
En liten gottepåse. Ser även fram emot svärmors inköp i USA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0